Doei... - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Anniek - WaarBenJij.nu Doei... - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Anniek - WaarBenJij.nu

Doei...

Blijf op de hoogte en volg Anniek

03 April 2014 | Suriname, Nieuw Nickerie

Het avontuur zit er op... 6 maanden een ongelooflijk leuke tijd gehad! Ondanks dat het begin wat lastig was, heb ik daarna volop genoten van mijn tijd in Suriname. Een hele leerzame periode waarin ik veel heb gedaan en meegemaakt. Op werk, maar ook zeker daarbuiten. Ik heb hartstikke leuke mensen leren kennen, die ik erg ga missen. Ik weet zeker dat de heimwee die ik voelde toen ik hier net kwam, ook zeker ga voelen als ik weer terug ben in Nederland.

Ik heb nog een erg leuk en chill laatste weekend gehad met een trip naar Apoera en Blanche Marie en gister heb ik mijn afscheidsetentje gehad.
Het afscheid gister en vandaag was dubbel. Natuurlijk kijk ik ook wel uit naar Nederland; de mensen, mijn huisje (dom zappend met thee en koekjes op mijn chille bank ploffen), een echte westerse wasmachine (die je kleding wel schoon maakt), de Albert Heijn (nooit gedacht dat ik die zo zou waarderen)... Maar ik had nog prima even in Suriname willen blijven; het heerlijke weer, de leuke tripjes/cocktailavonden/feestjes met leuke mensen, de lieve patiënten (die knuffels, kussen en cadeautjes hebben gegeven!!)...
Vooral nu is het dubbel. Ik zit er tussenin. Tussen het afscheid en het welkom. Ik ben in de stad, alleen, mijn allerlaatste nachtje. Ik heb afscheid genomen van Nickerie en eigenlijk ook al van Suriname, maar ik ben nog wachtende op mijn welkom in Nederland. De tijd dus aan het overbruggen en uitzitten (met o.a. het toch nog wat lichter maken van mijn baggage..).
Morgenavond vlieg ik vrijdagochtend zet ik weer voet op Nederlandse bodem. Dan volgt een (drukke) periode van het officieel afronden van mijn stage, het schrijven van mijn scriptie en vooral, heel belangrijk, dat ene tentamen nog halen! (uiteraard een van de redenen waarom in Suriname blijven nog zo aantrekkelijk is).

Ik kijk terug op een toptijd hier, die ik ook nog heb kunnen delen met Nien en Eer en mijn ouders.
De tijd is voorbij gevlogen en ik zal in Nederland nog lang nagenieten van dit toffe avontuur!

Zoals ik vandaag veelvuldig heb gezegd; wie weet tot ziens Suriname!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Nieuw Nickerie

Surinameeee

Stage Nieuw-Nickerie

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

Doei...

21 Januari 2014

Suri Anniek aan de chocholadepepernoten

12 November 2013

Update
Anniek

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 914
Totaal aantal bezoekers 2407

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 04 April 2014

Surinameeee

Landen bezocht: